Tag: Alexis Skyy


T-Pain – Booty (Remix) (feat. Young Cash)


[Intro: T-Pain]
Look at the booty, you got on you, toot toot
That booty, you got on you, toot toot
Look at the booty, you got on you, toot toot
Look at the booty, you got on you, toot toot
Look at the booty, you got on you, toot toot
That booty, you got on you, toot toot
Look at the booty, you got on you, toot toot (woo)
Look at the booty, you got on you, toot toot

[Chorus: T-Pain]
Yeah, toot toot
Oh, girl, I wanna see you, twerk
I’ma make that pussy, squirt
If you scared, go to, church
Toot toot
Uh, get all up in that, skirt
Coming all over your, shirt
Put the pussy in the, dirt
Toot toot
Oh, I love that booty
Hammer dance on the booty
Don’t you put pants on the booty, oh no
Toot toot
Uh, and I miss that booty, yeah
Might need to kiss that booty, yeah
Would you let a nigga hit that booty? Oh no

[Verse 1: T-Pain]
You gotta see this bitch out, put regular pants on (girl, where them leggings?)
Impossible booty, yeah
I get my dance on
My dick fuck right on top of that booty (brrrr)
She get on the wave
Ain’t no stopping that booty (hol’ up)
She tryna get saved
I put my choppers on duty
Toot toot
Put that booty on you too
Get a million and [?], ooh, ooh
Toot toot
Boop, boop
Pop it, drop it, stop it, pop it
If I T-Mix on your shit, I’m a motherfuckin’ rocket

[Chorus: T-Pain]
Yeah, toot toot
Oh, girl, I wanna see you, twerk
I’ma make that pussy, squirt
If you scared, go to, church
Toot toot
Uh, get all up in that, skirt
Coming all over your, shirt
Put the pussy in the, dirt
Toot toot
Oh, I love that booty
Hammer dance on the booty
Don’t you put pants on the booty, oh no
Toot toot
Uh, and I miss that booty, yeah
Might need to kiss that booty, yeah
Would you let a nigga hit that booty? Oh no

[Verse 2: Blac Youngsta]
Bounce that booty on the floor (shake)
Shake it ’til you get a lil sore (shake)
Show ’em your mama made a ho (shake, twerk twerk)
Go’n ‘head, get a little low (shake)
Shake that booty in the car (shake)
Shake that booty in the store (shake)
(Twerk twerk, shake)
Pop it, stop it, drop it, pop it
If I hit Alexis Skyy, I’ma motherfuckin’ rock it (twerk twerk, shake)
I ain’t got no fucking heart
I can’t be loyal to you whore
You weren’t here from the start (twerk twerk)

[Chorus: Blac Youngsta]
(Twerk twerk), twerk
Girl I wanna see you twerk
I’ll throw a lil money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Twerk twerk), twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Twerk twerk)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (twerk twerk)

[Verse 3: Young Cash]
If I see that out, be your one and only
Promise, promise, I will never leave that booty lonely
I wouldn’t cheat with that booty, it’s big, what to do with that booty?
Make me a mill like that booty, put a lil pill in that booty
We rolling in the strip club, swerving my car
Like it’s stolen, she’s sitting on my lap with all of these ones
My dick growing, tell the barmaid to bring another drink
And keep pouring, just keep pouring
Tryna get that booty drunk (drunk)
She say you got me lit (got me lit)
Weed and straight Hennessy
None of that Bill Cosby shit
And you’re bouncing that booty so good
I just might make you my main thot (my thot)
That booty so round and soft
I could kill that if it’s fake, girl, or not, that booty

[Chorus: Blac Youngsta]
(Twerk twerk), twerk
Girl I wanna see you twerk
I’ll throw a lil money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Twerk twerk), twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Twerk twerk)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (twerk twerk)


Blac Youngsta – Booty (Remix) (feat. Chris Brown, Jeezy & Trey Songz)


Beatmaster
Yung Lan on the track
[Verse 1: Young Jeezy]
Chicken in the spot, jerk (jerk), what’s it in the pot? Work (work, woo)
Push button start, hit one button, turn the whole top to a vert (damn)
Let the AK squirt (boom), Lamborghini truck, purp (oh)
Nigga play with me, merked (yeah), then where you goin’? Church (let’s go)
Street certified and your nigga know that (know that)
Tell them bitches go and free Kodak (yeah)
While they at it tell them go and free Meechie (free him)
Had to cut them niggas off, they was leechin’ (fuck ’em)
Tourin’ with some bitches (bitches), FYI your bitch free (yeah)
I’m hard on a bitch, it ain’t easy (yeah)
Sold soft for the rent, it wasn’t easy (hard)
Tell judge gon’ free Meek Mill (Meek Mill)
21 summers, ain’t sleep still (nah)
Forehead ache like an Advil (white), 1998 got cash still (damn)
Flip that work with a gas grill (ayy)
Fuck around, had to pay gas bill
White 2 door cost your boy half mill (oh)
What you think ya bitch do on a half pill?

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big ol’ booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 2: Chris Brown]
Smash, spank that, ass, gas, smoke that (oh)
Little bitty bitch, throat that, yeah (ooh, ooh)
Pop it, drop it, you know I got the money, bitch, stop it
You a carbon, copy, call me, papi
Can’t pay the bills, she stupid, if she let me hit, I’ll do it
Big booty, black and beautiful, suwoop, chain got rubies
Batman, Bruce Wayne got groupies, catwoman, that pussy got boobies
Jump all in it, shoot, fuck it up, back it up, toot toot (twerk)
Big ol’ booty, bih, come over, got her titties in the Gucci
She fit the booty in them fashionova
Yeah, you ain’t no groupie, I’m Lyon like Lucious
That ass on stupid, and I’m tryna smash, man included
I wanna put you on a better team
Her booty shakin’ on my dick is something that I’ve never seen
I fuck her at the head of the bed instead lettin’ her get ahead of me
I’ma leave the dick in, bitch, you never gettin’ rid of me
Got my money on that ass, okay, what you sellin’ me?
I said I gotta spend a bag, okay what you tellin’ me?
I ain’t playin’ with yo ass, I already got too many felonies
If my bullet stick out, you gon’ really get the rest of me

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 3: Trey Songz]
Yeah, smack it up, flip it, rub it down, BBD
Yeah, I know you heard the news about that BBC
Yeah, greatest in that box, RIP Ali
Mmm, she say she love my kids, taste my legacy
Ooh, she go stupid, I’m no Cupid, I don’t cuff her, I can’t lose it
What she say I’m sleepin’ on her, I just said she just caught me snoozin’
Got a Uzi, she so woozy, that big booty such a doozy
I’m too G, word to Gucci, light a J, that’s word to Juicy, uh
Spread it open like a flower when the sun hit, yeah, uh
Girl, you like a Starburst, sunkissed, yeah
I got you bustin’ like a hunnid drum clip, yeah, uh
I throw a lil’ money, you make me cum quick

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk (lil’ bih)
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 4: Blac Youngsta]
Bounce that booty on the floor (shake)
Shake it ’til you get a lil sore (shake)
Show ’em your mama made a ho (shake, twerk twerk)
Go’n ‘head, get a little low (shake)
Shake that booty in the car (shake)
Shake that booty in the store (shake)
(Twerk twerk, shake)
Pop it, stop it, drop it, pop it
If I hit Alexis Skyy, I’ma motherfuckin’ rock it (twerk twerk, shake)
I ain’t got no fuckin’ heart
I can’t be loyal to you whore
You weren’t here from the start (twerk twerk)

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big ol’ booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)


Blac Youngsta – Booty (Remix) Lyrics


[Intro]
Yung Lan on the track

[Verse 1: Young Jeezy]
Chicken in the spot, jerk (jerk)
What’s it in the pot? Work (work, woo)
Push button start, hit one button, turn the whole top to a vert (damn)
Let the AK squirt (boom)
Lamborghini truck, purp (oh)
Nigga play with me, merked (yeah)
Then where you going? Church (let’s go)
Street certified and your nigga know that (know that)
Tell them bitches go and free Kodak (yeah)
While they at it tell them go and free Meechie (free him)
Had to cut them niggas off, they was leeching (fuck ’em)
Touring with some bitches (bitches)
FYI your bitch free (yeah)
I’m hard on a bitch, it ain’t easy (yeah)
So soft for the rent, it wasn’t easy (hard)
Tell judge gon’ free Meek Mill (Meek Mill)
21 summers, ain’t sleep still (nah)
Forehead ache like an Advil (white)
1998 got cash still (damn)
Flip that work with a gas grill (ayy)
Fuck around, had to pay gas bill
White 2 door cost your boy half mill (oh)
What you think ya bitch do on a half pill?

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 2: Chris Brown]
Smash, spank that, ass, gas, smoke that (oh)
Little bitty bitch, throat that, yeah (ooh, ooh)
Pop it, drop it, you know I got the money, bitch, stop it
You a carbon, copy, call me, papi
Can’t pay the bills, she stupid
If she let me hit, I’ll do it
Big booty, black and beautiful
Suwoop, chain got rubies
Batman, Bruce Wayne got groupies
Catwoman, that pussy got boobies
Jump all in it, shoot, fuck it up, back it up, toot toot (twerk)
Big ol’ booty, bih, come over, got her titties in the Gucci
She fit the booty in them fashionova
Yeah, you ain’t no groupie
I’m Lyon like Lucious
That ass on stupid, and I’m tryna smash, man, [?]
I wanna put you on a better team
Her booty shaking on my dick is something that I’ve never seen
I fuck her at the head of the bed instead letting her get ahead of me
I’ma leave the dick in, bitch, you never getting rid of me
Got my money on that ass, okay, what you selling me?
I said I gotta spend a bag, okay what you telling me?
I ain’t playing with yo ass, I already got too many felonies
If my bullet stick out, you gon’ really get the rest of me

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 3: Trey Songz]
Yeah, smack it up, flip it, rub it down, BBD
Yeah, I know you heard the news about that BBC
Yeah, greatest in that box, RIP Ali
Mmm, she say she love my kids, taste my legacy
Ooh, she go stupid, I’m no Cupid
I don’t cuff her, I can’t lose it
What she say I’m sleeping on her
I just said she just caught me snoozing
Got a Uzi, she so woozy, that big booty such a doozy
I’m too G, word to Gucci
Light a J, that’s word to Juicy, uh
Spread it open like a flower when the sun hit, yeah, uh
Girl, you like a Starburst, sunkissed, yeah
I got you busting like a hunnid drum clip, yeah, uh
I throw a lil’ money, you make me cum quick

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk (lil’ bih)
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)

[Verse 4: Blac Youngsta]
Bounce that booty on the floor (shake)
Shake it ’til you get a lil sore (shake)
Show ’em your mama made a ho (shake, twerk twerk)
Go’n ‘head, get a little low (shake)
Shake that booty in the car (shake)
Shake that booty in the store (shake)
(Twerk twerk, shake)
Pop it, stop it, drop it, pop it
If I hit Alexis Skyy, I’ma motherfuckin’ rock it (twerk twerk, shake)
I ain’t got no fucking heart
I can’t be loyal to you whore
You weren’t here from the start (twerk twerk)

[Chorus: Blac Youngsta]
(Toot toot) twerk
Girl, I wanna see you twerk
I’ll throw a lil’ money if you twerk
I don’t really think you can twerk
(Toot toot) twerk
If you broke, go to work
Make that big booty twerk
Make that big booty twerk
(Toot toot)
Can I touch that booty?
That booty, that big old booty?
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty (toot toot)


Blac Youngsta – Booty (Uncensored)


[Hook]
(Twerk)
Girl I wanna see you, Twerk
I’ll throw a lil money if you Twerk
Ion really think you could, Twerk
(Twerk)
If you broke, Go to, Work
Make that big booty, Twerk
Make that big booty, Twerk
Can I touch that Booty?
That booty, that big ol’ booty
Shake that booty, Can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty

[Verse 1]
Bounce that booty on the floor (Shit)
Shake till you get a lil sore (Shit)
Show em, yo mamma made a hoe (Shit)
Go ahead and get a little low (Shit)
Shake that booty in the car (Shit)
Shake that booty in the store (Shit)
(Shit)
Pop it, Stop it, Drop it, Pop it
If I hit Alexis Skyy
I’m a motherfuckin rocket
(Shit)
I ain’t got no fucking heart
I can’t be loyal to you whore
You weren’t here from the start

[Hook]
(Twerk)
Girl I wanna see you, Twerk
I’ll throw a lil money if you Twerk
Ion really think you could, Twerk
(Twerk)
If you broke, Go to, Work
Make that big booty, Twerk
Make that big booty, Twerk
Can I touch that Booty?
That booty, that big ol’ booty
Shake that booty, Can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty

[Verse 2]
Damn, skinny petite (Damn)
I know my bitch love me
Cause she rub my feet (Damn)
(Damn)
You don’t touch me, somebody goin’ touch me
You don’t fuck me, somebody goin’ fuck me
You don’t love me, somebody goin’ love me
Money don’t walk, I gotta go and get it
Shake that booty, I’ll come visit
If you thick, I might hit it
(Damn)
Shake that booty for a ride (Damn)
Shake that booty on live (Damn)
Shake that booty outside (Damn)

[Hook]
(Twerk)
Girl I wanna see you, Twerk
I’ll throw a lil money if you Twerk
Ion really think you could, Twerk
(Twerk)
If you broke, Go to, Work
Make that big booty, Twerk
Make that big booty, Twerk
Can I touch that Booty?
That booty, that big ol’ booty
Shake that booty, Can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty